Friday, May 11, 2012

SAHABAT

Apa maksud istilah KAWAN bagi anda? 
As for me kawan boleh dicari dimana-mana je. But ask yourself siapa antara kawan anda tu sahabat sejati teman tika susah, teman tika sakit dan teman yang melindungi anda sentiasa dari apa pun. Ada tak? And yes anda bertuah jika mempunyai kawan sebegini. Aku besyukur Allah hadirkan mereka dalam hidup aku. :) Pengalaman banyak mengajar aku apa erti sahabat sebenar. Tapi standard lah kawan kawan selalu bertekak, maen tarik-tarik rambut. Nak mengeratkan kasih sayang katanya. ye dak? Syukur Alhamdulillah selain family mereka lah penguat aku. Yela kan dah duduk jauh dari family ni nak mengadu domba kat siapa lagi. :P

THANKS sebab selalu ada waktu aku susah. Selalu ada waktu aku down sedih meroyan tiap kali hujung bulan. *padahal tiap hari pun macam ni.
THANKS jugak sebab sabar layan karenah aku yang kadang-kadang unpredictible emosi tak memasal. 
Terima kasih untuk orang jauh dan jugak orang dekat. :)

No comments:

Post a Comment