Friday, May 18, 2012

Another Bored Weekend

Weekend adalah masa yang ditunggu-tunggu for most people. Memang la pun kan, kalau dah dari isnin sampai jumaat kerja/kelas non-stop kan? Tapi cuti hujung minggu kali ni tersangat la bosannyeee. Bangun pagi ONLINE. Then tido bangun lagi ONLINE. I was just busy for doing nothing walaupun kerja memang sentiasa menanti. Tersangat la ngeri, menakutkan bila memikirkan esemen yang ta sentuh hape lagi dengan due date yang makin hampir. Come on fiza, wake up!  errrrrr
Btw, niat di hati memang nak tengok bola esok. Final Piala FA antara my feberet team Kelantan VS Sime Darby. Walaupun aku bukan anak kelantan tapi frankly speak aku suka tengok dyorang maen. Best woo! Yela dari korang beriya sokong EPL apa kata korang sokong bola sepak tempatan,betol ta? Yes memangla dyorang punya team lagi hebat tapi tak salah pun kita sebagai anak malaysia dan anak kelantan-wanna be untuk sokong mereka, kaann? hehe
Well walaupun tak dapat pergi stadium esok tapi aku tetap bersemangat tengok live kat TV. ngehngehngeh..
Yela nak pergi dengan siapa pulak ye dak, dahla awak tu perempuan pergi tempat crowded dengan lelaki. Aku nasihatkan untuk para gadis DO NOT EVER pergi sendirian atau pergi bersama ur GIRLS FRIENDS sahaja sebab bahayaaa. Unless korang bawak bodyguard/boyfriend/boys friends yang korang sure dia boleh protect korang dari semacam bahaya pun sebab sure havoc, riuh, kelam kabut kat stadium esok. Dan aku percaya sekarang ni mesti ramai anak-anak jati kelantan yang otw turun KL sekarang. Semoga selamat perjalanan pergi dan balek lah korang! Tapi malang lah untuk orang jauh yang duduk seberang lautan tak dapat balek tengok bola kan? hahahaha.
Papepun may the best team win! Ada orang tu suruh aku pakai jersey kelantan seharian esok. Err tengokla camne dulu ye! hewhewhew

~~~GOMO KELATE GOMO~~




p/s : Rindu nak tengok bola sama-sama. :)

3 comments:

  1. Terima kasih sbb sama-sama menyokong The Red Warrior..Sama-sam kita bagi semangat untuk Kelantan esko..

    ReplyDelete
  2. saya pun rindu na tgk bola sama sama awak! ;p
    *gomo klate gomo

    ReplyDelete