Tuesday, May 22, 2012

kawan? girlfriend??

Tengahari yang mendamaikan sejuk bak embun di subuh hari. Cewahhh..haha.
kawan? ke girlfriend? Ayat saje nak memeningkan kepala pun. Err..okay aku ada kawan. Yes ramai kawan perempuan yang baik, comel dan penyayang. Aku memang beruntung sebab kawan-kawan aku sayang aku, tapi janganla sampai mengongkong kehidupan kawan tu. Dalam erti kata lain jangan treat kawan awak macam ur girlfriend. Eh aku bukan nak kata aku lesbian ok. Even lelaki pun tak suka kena kongkong kan?
Yelaa sape yang suka kena kongkong ye dak? *Walaupun aku kadang-kadang mengongkong jugak.hehe
Maksudnya aku rimas, lemas, serabut dan tak suka orang kawal hidup aku. Sebagai contoh aku sebagai perempuan ada hak nak keluar dengan mana-mana kawan perempuan. Haa perempuan ok! Then tak perlu nak merajuk bagai sebab aku terlupa dan sengaja tak bagitahu aku keluar dengan kawan lain. Aduhai kawan, setiap orang ada life dan hak privasi masing-masing. Awak tak perlu nak memarah maki hamun siap merajuk seminggu sentap buat muka the incredible HULK sebab aku tak text kau time weekend, tak tanya apa kau makan malam tadi, sihat ke tak skandal-skandal tuu. Seriously i am annoyed! Penat jaga awak sorang kawan daripada jaga sepuluh boyfren! Hahahaha. ok gurau jeee.
Setiap orang ada batas kesabaran. Aku tak kisah orang nak bermanja dengan aku sebab aku pun sama jugak anak manja terlebih.ngehngehngeh..tapi please jangan nak kongkong life orang sangat lah. Awak hormat saya, saya hormat awak ok?
Akhir kata, PEACE NO WAR yaw!!





2 comments: